niedziela, 3 czerwca 2012

" Oni się po prostu boją czegoś, czego nie mogą zrozumieć "

Siemka. Każdy ma z nas jakieś swoje problemy, niektóre są trudniejsze
a inne znowu są dla nas błahostkami, ale niestety jednak są. Więc w tej
notce tak bardziej opisowo będzie. Może coś kogoś natchnie i
podniesie na duchu. Wszystkie poniższe teksty są z piosenek.


Katy Perry: 
" W dni takie jak ten, mam ochotę wyjechać
Spakować walizki i obserwować jak znika Twój cień "

" Spadłam głęboko, a Ty pozwoliłeś mi utonąć "

" Chcę po prostu wyrzucić swój telefon,
Żeby zobaczyć kto tak naprawdę jest dla mnie "

(... Part Of Me)

Powinnam była Ci powiedzieć ile dla mnie znaczyłeś,
Teraz za to płacę "

 W kolejnym życiu ,sprawiłabym byś został
Żebym nie musiała mówić ,że byłeś tym jedynym który odszedł "

(... The One That Got Away)

Lady Gaga: 
" Zamierzam gnać tuż obok Ciebie aż na skraj.
Gdzie możemy oboje mocno zatracić się w miłości "
 
(... The Edge Of Glory)

David Guetta:
" Krzyczysz za głośno, ale nie mogę usłyszeć ani słowa.

(... Titanium)

" Potrzebuję twojej miłości, potrzebuję twojej miłości
potrzebuję tego, żebyś mnie kochał "

(... Turn Me On)

Nicole Scherzinger:
" Dlaczego czuje jakbyś tam był
Skoro już odszedłeś
Dlaczego czuję jakby ci zależało
Kiedy wiem, że nie
Każdy potrzebuje szansy w miłości
To wszystko czego potrzebujemy
Jeśli chcesz mieć szansę na nas
Wtedy spróbuj ze mną "

" Nie mów nic. Jeśli wiesz, że to boli  "

" Zbyt dumny na miłość. Zbyt trudno żeby by dać
temu jeszcze jedną szansę "

(... Try with Me

" Nie pozostało po nas żadne uczucie.
Jeśli sądzisz, że wrócę, nie licz na to.
Nie mogę zapomnieć tego, co mi zrobiłeś."

"  Wszystko co mi przyniosłeś to serce pełne cierpienia "

" Bawiłeś się moimi uczuciami, rozbiłeś nasz związek
swoimi kłamstwami i gierkami. Dużo mnie to kosztowało,
 ale w końcu stanęłam na nogi "
(... Don't Hold Your Breath)

 

2 komentarze:

© Shalis dla Wioska Szablonów
© Dmitry Elizarov.