niedziela, 9 września 2012

" Już prawię to widzę Marzenie, o którym śnię. "

Czasem warto zatrzymać się w pewnym momencie. Odetchnąć od 
wszystkiego i nabrać sił do walki o swoje szczęście. Szkoda, że to
coraz trudniej wychodzi nam, ale musimy się starać.  Możemy 
stracić energię do cna, wylać miliony łez, ale nie wolno nam się 
poddać. Więc kochani nie załamujcie się nigdy. Trzymam za was 
kciuki. W dalszej części tego postu zaprezentuje piosenki warte 
słuchania, które mogą chwycić za nasze serce i duszę.

 
     " Walki z którymi się mierzę,
      Szanse, które wykorzystuję
      Czasami mnie dołują, ale
      Nie, nie łamię się
      Mogę tego nie wiedzieć
      Ale to są momenty które
      Zapamiętuję najbardziej
      Po prostu muszę iść
      I ja,
      Muszę być silna
      Nie mogę odpuszczać , ponieważ "

    " W nocy, gdy gwiazdy
      Rozświetlają mój pokój
      Siedzę sam
      Rozmawiając z Księżycem
      Próbując dostać się do ciebie
      W nadziei, że ty
      Po drugiej stronie
      Też mówisz do mnie
      Albo jestem głupcem,
      Który siedzi sam
      Rozmawiając z Księżycem "


     " Jestem delikatna, więc uważaj na to co chcesz
      powiedzieć
      Bo z każdym słowem gasnę
      Kontrolujesz moje serce

      Jestem delikatna, więc łatwo upadam i łamię się
      Z każdym ruchem mój cały świat się trzęsie
      Trzymaj mnie, żebym się nie rozpadła "


     " Może nadejdzie dzień, gdy się obudzisz
      Myśląc, że czekam by do Ciebie wrócić.
      Nagle zrozumiesz, że mnie już tu nie ma.
      Poszłam i nie chcę już niczego zmieniać. "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Shalis dla Wioska Szablonów
© Dmitry Elizarov.