piątek, 4 stycznia 2013

Błędy popełnione w przeszłości

Życie niezatrzymanie mknie do przodu.. Nie zastanawiamy się często nad tym jak żyjemy teraz, czy źle podjęte decyzje mogą nas niszczyć w naszej przyszłości? To jest doskonałe pytanie, nad którym powinniśmy się zastanowić. Każde słowo.. Każdy ruch może nam zaszkodzić w przyszłości. Niewinna rozmowa przeobrazi się w prawdziwy dramat. Większość osób i tak gości tylko krótką chwilę w naszym życiu. Czy pisząc z ów osobą zastanawiamy się, że może mieć wpływ na naszą przyszłość? Dla mnie jest to niepojęte czemu te osoby wracają pakując się butami w nasze życie.. nieumyślnie chcą nas zniszczyć? to co zbudowaliśmy do tej pory? Mam ochotę by pewne osoby znikły na dobre, ich wtrącanie się w moje relacje z osoba, na której mi zależy to ogromny błąd. Mam nadzieję, że to przetrwam. Bo nie pozwolę sobie by stracić osobę, na której mi bardzo zależy przez głupią osobę, która ujawniła naszą rozmowę z przeszłości.



1 komentarz:

  1. Ciekawie piszesz ;d Tylko szkoda że tak mało wpisów! Będę zaglądać i zapraszam do mnie: chrisper-world.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń

© Shalis dla Wioska Szablonów
© Dmitry Elizarov.